Велопробігом від Дрездена до Брюсселя

18 серпня 2011, 06:30
Власник сторінки
Велопробігом від Дрездена до Брюсселя

Ніколи не був активним велосипедистом, хоча й маю велосипед. Коли цього року дізнався про екологічний велопробіг, то одразу ж вирішив – потрібно спробувати! Зважаючи на сидячу роботу і бажання перевірити власну витривалість це була ідеальна пропозиція!

До Дрездена ми (11 представників з України, членів організації Німецька молодь в Україні) приїхали автобусом, де на нас вже чекали наші велосипеди та 14 німецьких учасників.

Наступного ранку ми вирушили у вело пригоди! Хоча ми проїхали понад 80 кілометрів, проте, це був найважчий день практично для всіх учасників, напевно через брак підготовки. Наступні дні минали просто шалено, і як за одним і тим же сценарієм - підйом, згортання палаток, сніданок, крутіння педаль, обід, крутіння педаль, вечеря, душ, палатка та спальник.

Німеччина мене приємно здивувала, особливо інфраструктурою для велосипедистів (велодоріжки, велознаки, культура поведінки на дорозі, привітні велосипедисти).

Їдучи через міста та селища на власні очі побачили масове виробництво альтернативної електроенергії - поля вітряків та сонячних батарей. Як виявилося, Німеччина вже сьогодні виробляє 10,5% електроенергії саме цим шляхом, а до 2050 року планує збільшити показник до 60%.

Після Німеччини ми потрапили в Нідерланди, які виявились не такими чистими та привітними як Німеччина, а наступного дня були вже в Бельгії. В Брюсселі мали змогу поспілкуватись в українському посольстві з аташе Костянтином Вельможко. Наші німецькі друзі влаштували аташе справжній допит на тему - коли ж в Україні (зокрема на Закарпатті та Криму) з’явиться велоінфраструктура, щоб можна було безпечно подорожувати та залишати у нас євро? Щодо відповіді, то вона була абстрактно-дипломатичною. В останню ніч ми погуляли Брюсселем, а вранці на літак і додому! Тепер з нетерпінням чекаю наступного року і наступних велопригод!

Рубрика "Блоги читачів" є майданчиком вільної журналістики та не модерується редакцією. Користувачі самостійно завантажують свої матеріали на сайт. Редакція не поділяє позицію блогерів та не відповідає за достовірність викладених ними фактів.
РОЗДІЛ: Новости Украины
ТЕГИ: велосипед,Брюссель,Дрезден
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.