З впровадженням штучного інтелекту (ІІ) у процес відео та кіновиробництва, індустрія кіно може кардинально змінитись, відкриваючи нові горизонти для творчості, виробництва та дистрибуції.
З впровадженням
штучного інтелекту (ІІ) у процес відео та кіновиробництва, індустрія кіно може
кардинально змінитись, відкриваючи нові горизонти для творчості, виробництва та
дистрибуції. На сьогодні ІІ вже здатний автоматично генерувати базові сценарії
та сюжети, аналізуючи переваги аудиторії та дані про популярні фільми. У
майбутньому ІІ може генерувати складніші та оригінальніші сценарії,
підлаштовуючись під тренди та побажання аудиторії, зможе створювати
реалістичних цифрових акторів, які гратимуть у фільмах. Ці актори можуть бути засновані
на реальних людях або повністю бути вигаданими, і їхній зовнішній вигляд, голос
і міміка практично не будуть відрізняються від людських.
При цьому ІІ може
значно прискорити процес постпродакшн, автоматизуючи завдання, такі як монтаж,
корекція кольору, накладання візуальних ефектів і саундтреків. Це дозволить
значно скоротити час та витрати на виробництво таких фільмів.
Слідом,
найімовірніше, зміниться і сама подача кінопродукту глядачеві. Все зміниться у
бік так званої персоналізації контенту, коли ІІ може створювати інтерактивні
фільми, які будуть підлаштовуватися під переваги і дії глядача в реальному
часі. Кожен глядач зможе пережити унікальний досвід, обираючи різні сюжетні
лінії та розв'язки. По суті це буде адаптація фільмів під конкретного глядача,
ІІ буде змінювати окремі сцени, діалоги або навіть персонажів залежно від
переваг та інтересів аудиторії.
Швидше за все,
з'являться нові жанри кіно, наприклад Генероване кіно або Генеративне кіно,
хоча, швидше за все, цьому теж знайдуть якийсь термін, який враховує той факт, що
за допомогою ІІ можна буде створювати фільми, які ніколи не будуть однаковими.
Кожен перегляд може бути унікальним завдяки генеративним алгоритмам, які
створюють нові сцени, діалоги та навіть сюжетні лінії на основі заданих параметрів.
У таких картинах ключову роль гратимуть
змішана і віртуальна реальність, з повним або частковим залученням глядача до
подій, що відбуваються на екрані.
Головне – слідом за блогінгом, який перетворив
кожного бажаючого в теле, або радіо-ведучого і що дозволило будь-кому бажаючому
створювати свої хоч і невелику, але майже повноцінну телестудію, або
радіостанцію не виходячи з дому – кіновиробництво стане так само доступним, що,
швидше за все, приведе буму створення маленьких незалежних. кіностудій із
мінімальним фінансуванням, але при цьому вони будуть створювати цілком собі
пристойний кінопродукт. ІІ вже зараз може автоматизувати багато аспектів
виробництва, від сценаріїв до монтажу, знижуючи витрати та час на створення
фільмів. А уявіть собі які можливості у ІІ з'являться через, припустімо, років
десять!
Якщо великі кіностудії думають, що у них є всі
інструменти, щоб цього не допустити, то вони глибоко помиляються! ІІ може
аналізувати величезні обсяги даних, щоб передбачити успіх фільму ще до його виходу,
допомагаючи студіям приймати рішення про фінансування та маркетинг. Принаймні
ринок реклами точно зміниться - ІІ може використовувати дані про переваги
користувачів для створення таргетованої реклами, яка ефективніше привертатиме
увагу до фільмів та серіалів.
І якщо сучасний Голлівуд випускає на рік
100-120 фільмів, а нігерійський НОЛІВУД 2-3 тисячі фільмів на рік, то в
майбутньому це будуть такі цифри, від яких шапку просто здує. Наприклад,
десятки тисяч тільки в один місяць!
Тут же виникає питання про авторство та права.
Хто вважатиметься творцем фільму, якщо більшість роботи виконано ІІ? Також
будуть підніматися питання про можливу заміну людської праці на ІІ та про те,
як це вплине на індустрію. Крім цього, швидше за все, впаде якість продукту і
довго не підніметься назад, швидше за все, такы фільми будуть однотипними і позбавлені
естетичного самку. Тут треба погодитись, що незважаючи на всі можливості, ІІ
може також накласти певні обмеження на творчість. Наприклад, алгоритми можуть
тяжіти до шаблонів і стереотипів, що може призвести до зниження оригінальності
кіно.
У будь-якому
випадку потрібно визнати, що цей процес вже незворотній. І вже зараз він
ставить перед кіно-індустрією та глядачами важливі етичні та творчі питання.
Наприклад - або фільмів стане багато хороших і якісних, або всі стануть самі
собі режисерами, а хороше кіно, як і раніше, робитимуть окремі генії. Адже
навіть маючи під руками такий багатий творчий інструментарій, баланс між
технологіями та людською геніальністю залишаються ключовим та вирішальним
чинником.
Рубрика "Блоги читачів" є майданчиком вільної журналістики та не модерується редакцією. Користувачі самостійно завантажують свої матеріали на сайт. Редакція не поділяє позицію блогерів та не відповідає за достовірність викладених ними фактів.