До 80-річчя Голодомору
Народ вже не раз наступає на ті ж
граблі. Якщо в суспільстві панує історичне безпам’ятство, то простіше його
деморалізувати, запровадити кабалу, катівські методи управління, допустивши до влади яничарів, які
відновлюють випробувані попередніми правителями криваві репресивні акції.
Кинемо погляд у недавнє минуле. 300 років тому «скажений Петро» (його ще
називають великим, напевне, вбивцею – який поставив країну на диби) кривавим
терором придушив Україну. Знищення Батурина в 1708 році, переслідування
“мазепинців” на Україні і за кордоном, масове вивезення козаків на каторжні
роботи по спорудженню петербурзьких каналів (у повній мірі можна сказати, що
місто стоїть на кістках козаків) та сумнозвісні Соловки. Нехай скаже Л.Толстой:
«С Петра начинается особенно поразительные особенно близкие и понятные нам
ужасы русской истории…Беснующийся, пяний, сгнивший от сифилиса зверь четверть
столетия губит людей, казнит, жжет, закапывает живьем в землю, заточает жену,
распутничает, мужеложствует…, забавляясь, рубит головы, кощунствує, ездит с
подобнем креста из чубуков в виде детородных органов и подобием Евангелии –
ящиков с вод кой… коронует б-дь и своего любовника, разоряет Россию и казнит
сына… и не только не поминают его злодейств, но и до сих пор не перестают
восхваления доблестей этого человека, и нет конца всякого рода памятников ему».
Паскудства, про які навіть стидно думати, не то що писати, котрі чинили
сподвижники разом з ним, подібні до тих, що пізніше витворяли члени «Союзу
войовничих безбожників» в 20-х роках ХХ століття, що тотожні каверзам
поганської «витонченості» часів Нерона. Наведені факти, до характеристики яких
бракує людських слів осудження, природно мали своє продовження в подальшій
трагічній історії і виникнення в шостій частині світу царства сатани,
укріплювало віру в народі в те, що антихрист не тільки існує, але й поселився
серед людей(А.Буровський, Несостоявшаяся империя, - 2001, с.352-353).
Діло завершила «лютий
ворог України, голодна вовчиця!» - Катерина ІІ, така ж сама, велика…З того часу
«байстрюки Єкатерини сараною сіли» на Україні. Не можу не зробити ліричного відступу про
те, що було прологом подальшого. Епізодично
це почалося при Петрі І, в результаті
порад Волкова та відповідного
заохочення появляються такі твори, як «Похвала Петрові І» Фонтенеля. Книга
брехлива і винятково підлабузницька. Але справжнє
«отвратительное фиглярство»(О.Пушкін) зробила
Катерина. Вона своєю імператорською щедрістю купила,
за 30 мідяків, усіх,
хто щось значив у Європі.
Славослів’я на адресу Катерини не мало меж. Які принципи, коли гроші течуть
рікою! Дійшло до того, що Вольтер в «Історії Карла XII» вивів Петра І, як «філософа
на троні».
Дідро отримав від імператриці хабаря від продажу своєї бібліотеки в розмірі 15 000
ліврів і крім того за зберігання бібліотеки до самої своєї смерті отримував по
1 000 ліврів щорічно. Обласкані дарами, інтелектуали захоплено вітали новий
кодекс, а ми маємо можливість переконатися, що фальшивий ентузіазм і
словоблудіє не є винаходом совєтської
системи. Він мирно спочиває на дні людської душі і тільки чекає свого часу. Більше того в Московію хлинули всякого роду наукова шантрапа, авантюристи.
Так німецькі псевдоісторики Міллер, Шльоцер, Стріттер та інші, потім доморощені,
– М.Карамзін,С. Соловйов…, досить швидко зрозуміли чого від них хочуть: вірно
служили гаманцю, переписували історію монголо-татарського іга в догоду
стратегії країни угро-фінів, яку безсоромно-цинічно називали, - «освіченою
монархією», а часи - «золотим віком» імперського абсолютизму. М. Карамзін на початку XIX століття був відвертим, коли писав у
передмові до своєї "Історії...": "... Історія, кажуть, сповнена
брехні: скажімо краще, що в ній, як у справі рук людських, буває доважок
брехні, однак характер істини завжди більш-менш зберігається, і цього досить
для нас, щоб скласти собі загальне уявлення про людей і діяння...".(читайте В.Білінський, Країна Моксель, або Московія, 2009)
Вольтер словоблудив: «Справедливість і людяність водили пером цариці»,
Фальконе аж захлинається: «Архітвір розуму і людяності», Мерсьє продовжував у
такому ж дусі: «Кайдани, що обтяжували хлібороба, розірвані: він підніс голову
і з радістю побачив себе рівним серед людей». Прошу не думати, що Катерина II мала справу з наївними
книжковими молями. Зовсім ні. Вольтер усвідомлював, що пише неправду, що його
писанина про Московщину, свідома дезінформація. В приватному листі характеризує
Московщину зі знанням справи і глибоким розумінням об’єкту кон’юктурного
захоплення, що добре свідчить про його проникливий розум і безмежний цинізм.
«Звичаї там такі ж важкі, як і клімат; заздрість до чужинців - гранична,
деспотизм - безмежний, суспільство - нікчемне», - писав він. Озвучувати правду
про Росію було не вигідно: не ріжуть курку, яка несе золоті яйця. Тому навіть
втручання Катерини в польські справи представив, як оборону віротерпимості:
«Зводять наклеп на російську імператрицю, коли кажуть, що вона підтримує
дисидентів в Польщі, щоб лише захопити кілька провінцій цієї республіки. Вона
присягала, що не хоче жодного клаптика землі, і все, що вона робить, - лише для
того, щоб здобути славу встановлення віротерпимості». Це голос відомого
віротерпимця Вольтера, котрий закликав знищити Церкву («вбити гадину»). В російсько-турецькому
конфлікті він, звичайно, став на боці Росії, як
кажуть: «Хочеш жити – умій вертітись». В антитурецькій статті, яка мала великий розголос, Вольтер
називає блудницю
Катерину-чоловіковбивцю(напевне за це ставлять боввани-
пам'ятники) -
«Петербурзькою Богоматір’ю» і це всього за 1000 царських дукатів. Дідро також захопився
неконтрольованим восхвалянням, але уже в набагато ширшому діапазоні: «Наука,
мистецтво, смак і мудрість відноситься до півночі(Московія), а варварство зі
своїм почтом сходить на південь(Франція)». Московська щедрість геть
пом’якшила хоробрі серця французьких борців за свободу, рівність і братерство
людства. Інший мудрагель Грімм писав
імператриці: «Всі ті, що плекають літературу і мислять, незалежно від їхнього
проживання в Європі, вважають себе вашими підданими».( П. Голубенко «Україна
і Росія в світлі культурних взаємин»). Та «північна Сераміда»,- що робила
чотири! помилки в слові
«ещё»,
пишучи «исчо», - в свою чергу за неї писаки відповідали Дідро на те,
що він використав слово «раб», хоча постійно називала підданних рабами: «В России нет рабов.
Крепосные крестьяне в России духом своим независимы, хотя телом и испытывают
принуждение»; Вольтеру – «…наши налоги так не обременительны, что в
России нет мужика, который бы не имел курицы, когда он её захочет, а с
некоторого времени они предпочитают индеек курам»(1769), а в 1770 році в розгар
голоду і бунтів – «в России все идет обыкновенным порядком… Нигде нет
недостатка ни в чем, поют благодарственные молебны, танцуют и веселяться».
Згадаймо «Жити стало краще, жити стало веселіше». Загальне розходження слова і
правди з часом набуло такого поширення, особливо в умовах совєтської влади, що
стало стилем життя, а для урядовців різних рангів брехня стала їхньою професією
і в суспільстві була піднята до рівня майже норм товариського спілкування.
Далі буде...
Рубрика "Блоги читачів" є майданчиком вільної журналістики та не модерується редакцією. Користувачі самостійно завантажують свої матеріали на сайт. Редакція не поділяє позицію блогерів та не відповідає за достовірність викладених ними фактів.