Графіка, тиснення, гілочки та бур’яни–об’єкти, котрі заберуть у Вас реальність. Переглядаючи роботи розумієш-їх неможливо сприймати як звичайний арт-об’єкт, не пропустивши його крізь власні відчуття.
Колажі, живопис,
графіка, тиснення, гілочки та бур’яни – об’єкти,котрі заберуть у Вас
реальність. Переглядаючи роботи розумієш, що їх неможливо сприймати як
звичайний арт-об’єкт, не пропустивши його крізь власні відчуття.
Сашенька і сама говорить, що керується відчуттями та емоціями створюючи
роботи, а не візіями: «Я ніколи не намагалась малювати реалістичні
картинки,це не було для мене основним завданням… все,що нас оточує є
цікавим…а в деталях є щось магічне...». Дійсно, побачене важко
прив’язати до речей, котрі бачиш кожного дня. Власні відчуття скеровують
у внутрішній потік картини. До речі, Сашенька пів року живе у Львові, і
їй теж не вистачає живої води в місті, ніби місто не рухається. Це її
відчуття застиглості міст і живої води всередині можна побачити на
декількох роботах – багато деталей,кольорів, а саме вклеєні шматочки
фольги чи пелюстки квітів, створюють потік життя всередині картини.
Насправді, кожна робота має власну емоцію,відчуття. Знайдене в подорожах
скло, чудернацькі рослини, гілочки мають власну історію, власне місце,
але між ними є зв’язок,котрий неможливо побачити, лише відчути, котрий
неможливо обірвати. Роботи з 2010 по 2013 рік створені в період
своєрідного зламу в житті художниці, їх об’єднує циклічність переживань
Саші. Як вона розповідала, є роботи,на котрих зображено початок і кінець
циклу,дуже деталізовані, дуже знакові для неї самої.
Виставка
Олександри Марчук «Мінерали» в Правді,Б (Львів, Вірменська,25) до 1-го
березня допоможе зануритись глядачам у власні відчуття, космос та у
світосприйняття художниці.
Рубрика "Блоги читачів" є майданчиком вільної журналістики та не модерується редакцією. Користувачі самостійно завантажують свої матеріали на сайт. Редакція не поділяє позицію блогерів та не відповідає за достовірність викладених ними фактів.