У помпезній величі королівських плаців Відня, між музеїв, виставкових зал та художніх галерей розташований цікавий культурний простір KUNSTHALLE. З осені тут тривають дві цікаві виставки...
З осені тут тривають дві цікаві виставки, поєднані однією
темою, але представлені з різних кутів.
F.C. Gundlach
Під історичним кутом
організовано показ колекції фотографій Ф.К. Гундлаха (F.C. Gundlach)
“VANITY” (21.10.2011-1.04.2012). Від початку фотографія моди
асоціювалась зі зйомкою в студії, себто в приміщенні, моделі подекуди
виступали лише манекенами для суконь та аксесуарів. Своєрідна гра у
розпізнавання живої людини і зробленої за жіночою подобою ляльки має
місце у роботі Ервіна Блюменфельда (Erwin Blumenfeld).
Erwin Blumenfeld
В
одному залі поруч з пошуками Георга Гойнінген-Гюна (George
Hoyningen-Huene ) - від уподібнення образам грецьких скульптур до спроб
роздягнути моделей бодай до купальних костюмів, вивішені безпомилково
пізнавані фотографії Девіда Ля-Шапеля (David La-Capelle), який створює
неповторний момент сюрреалістичної дійсності за допомогою цілої команди
асистентів.
George Hoyningen-Huene
David la Chapelle
Відмінний
погляд жінки-фотографа на жінку модель. Як завжди звернена в сторону
сенсуальності невиразних форм Сара Мун (Sarah Moon) творить образи, а не
фотографії; Луїза Даль-Вольф (Louise Dahl-Wolfe ) створює зображення,
звертаючись до геометрії тіла, подібності форм.
Sarah Moon
Всебічно
представлений вихід фотографії моди на вулицю. Несамовиті польоти
красунь у кулях вулицями над перехожими в експериментах Мельвіна
Сокольського (Melvin Sokolsky), емоційні, вихоплені зі створеної
фотографом щоденності знімки Вільяма Кляйна (William Klein) , скандально
одягнені (чи то-роздягнені) дівчата з дахів і вулиць Гельмута Ньютона
(Helmut Newton).
Melvin Sokolsky
Вишукана,
приваблююча гра з формою і тілом, світлом та тінню в роботах Ірвіна
Пена (Irving Pen) та Ральфа Гібсона (Ralph Gibson), який надихався
роботами Казимира Малевича і Анрі Матісса.
Цікаві репортажні
фотографії Ліона Левінштайна (Leon Levinstein), на відміну від інших
робіт на виставці є суто репортажними і з гумором оповідають нам про
щоденну вуличну моду 50-60 рр, про смаки і вподобання жителів міста.
Безперечно
варті уваги найвідоміші відбитки Річарда Аведона (Richard Avedon) у
великому форматі: оповита змією Настасья Кінськи (Nastassja Kinski and the Serpent), несамовита «Verushka» і візитна картка фотографа – «Dovima with Elephants»
Всього
на виставці більше 30 фотографів від пізніх 20 рр до багатогранного
сьогодення, від класичних чорно-білих срібних видруків до брутально
збільшених фотографій з Google-views.
F.C. Gundlach
Поверхом нижче мала місце виставка, яку сміливо можна назвати андерграундовою у порівнянні з попередньою.
NO FASHION, PLEASE!
..always
handsome always fit, to be your favourite piece of meet… - слова з
пісеньки Martin & The evil eyes of Nur "Boulevard " можна почитати
при вході, а відео і пісню почути та побачити в середині виставки.
Всього
19 інсталяцій у вигляді фотографій, відео та фільмів виражали своє
ставлення до нав’язливого захоплення одягом, брендами, модою, про
створення нової оболонки людини, про різницю між тілом жінки і чоловіка,
його сприйняття і використання.
Серед найбільш знаних імен були
відео-есе Ірвіна Олафа (Erwin Olaf ) «Rouge» та «Wet», фільми-роздуми
про тіло Брюса Вебера (Bruce Weber ).
Символічна
інсталяція взуття на високих підборах на черепах та фотографія
чоловічих гомілок у них - лише одна з частин спільного проекту Steven Cohen - Marianne Greber.
Учасниками виставки NO FASHION, PLEASE!, що тривала 10.11.2011-29.01.2012 стали:
Chan-Hyo
Bae, Tracey Baran, Jeff Bark, Leigh Bowery/ Fergus Greer, Steven
Cohen/Marianne Greber, Philip-Lorca diCorcia, Matthias Herrmann, Lea
Golda Holterman, Izima Kaoru, Luigi & Luca, Sandra Mann, Martin
& The evil eyes of Nur, Brigitte Niedermair, Erwin Olaf, Alex
Prager, Hanna Putz, Viviane Sassen, Sophia Wallace, Bruce Weber.
Рубрика "Блоги читачів" є майданчиком вільної журналістики та не модерується редакцією. Користувачі самостійно завантажують свої матеріали на сайт. Редакція не поділяє позицію блогерів та не відповідає за достовірність викладених ними фактів.