Власник сторінки
Співак, поет, композитор, публіцист, Народний артист України
У Поплавського просто не могло бути ворогів – він дивовижним чином умів обертати своїх ворогів на своїх друзів
Поплавському – 75!
“Час розкидати
каміння й час збирати каміння, час обнімати й час уникати обіймів. Час кохати й
час ненавидіти...”
Час
нині суворий і скупий на хороші слова. Але я говоритиму, бо коли сказати про
Людину, як не в її ювілейні дні!? Коли вона й сама мимоволі оглядається і
аналізує пережите і прожите, посіяне і зібране.
Тож,
без зайвої компліментарності, а з розумінням того, що є таки що сказати, пишу
ці рядки. Пишу не озираючись на можливі іронічні коменти та в'їдливі випади, на
які сьогодні такий щедрий український люд. Але ж не тільки однією ненавистю
живе людина? Отож, сьогодні тільки про хороше...
Я
належу до тих, хто схильний розглядати ситуацію в українській культурі на зламі
двох наших століть як “Епоху Поплавського”. І ось чому.
Це
надзвичайно тяжкий і складний для української культури час, коли на зміну
романтизму дев'яностих з його щирими і мелодійними піснями, прийшов час
цинічних і прагматичних двотисячних, коли українська культура методично
витіснялася з інформаційного простору. Або для її презентації потрібні були
чималі кошти і ресурси.
Я
впевнений, що українська пісенна культура в своїй найкращій, традиційній формі
протрималася в ефірі в останні два десятиліття саме завдяки Михайлу
Поплавському. Його циклові мистецькі проекти Українська пісня року,
Шевченківські свята та День Матері, а також дитячий проект Крок до зірок – це
найкраще, що бачив український масовий глядач в ефірі за останні два
десятиліття. Можливо, хтось і не повірить мені на слово, але я маю цю
інформацію від керівників деяких телеканалів – усі його телевізійні шоу мали
надзвичайно високі рейтинги перегяду. Їх завжди відрізняла бездоганна якість
картинки і головне – якісне наповнення справжнім українським контентом. У кадрі
була присутня яскрава українська сценічна атрибутика. А ще хороші артисти, які
співали українською – не заради кон'юктури, а за покликом душі.
У
яких ще програмах ми востаннє бачили на яскравій сцені наших чудових метрів –
Дмитра Гнатюка, Віталія Білоножка, Віктора Шпортька, Івана Поповича, Аллу
Кудлай? Це були проекти Полавського! А чого вартий Пісенний марафон, який занесений
в Книгу рекордів Гінеса, котрий кілька діб транслювався в прямому ефірі одного
з наших телеканалів!
Я
мав честь знати особисто цих суперталановитих людей з його команди, які завжди
були готові допомогти в моїх творчих проектах і проектах моїх колег. Я буду
вдячний їм до кінця своїх днів, бо таке гріх забувати...
Пам'ятаю
факт мого знайомства із самим Михайлом Поплавським. Це було якесь велике
ток-шоу, на зразок Телерингу, де ми з ним виступили в якості
опонентів-суперників. Я тоді виявився більш везучим і жюрі віддало перемогу
мені за неординарність і гостроту в публічній полеміці. Інший на місці
Поплавського напевно зненавидів би мене. Але, знаєте, що зробив Михайло
Михайлович? Після закінчення шоу він підійшов до мене й запросив викладати в
Університеті культури. І я більше десяти років мав задоволення працювати зі
студентами, ділячись із ними знаннями та досвідом.
Я
не шкодував жодної миті, що довірив йому виконувати свої пісні. Я – Українець
стала заголовною до багатьох його концертів. А ще були Шоу повинно тривати,
Матусю-Мамо та інші.
Ми
звикли оцінювати значення тих чи інших людей і культурних явищ в контексті
свого часу і тих засобів маніпуляції, які накладають відбиток на наше
сприйняття. Але я впевнений, що час усе розставить по своїх місцях. І зіграють
роль ті культурні артефакти, які залишив після себе Михайло Поплавський у
вигляді своїх численних яскравих телевізійних проектів.
От,
власне і все, що хотілося сказати.
Нехай
ваш поплавок і далі грайливо хитається на поверхні вод стрімкого часу.
Хай
вітер надуває Ваші вітрила!
Многая
літа!
Рубрика "Блоги читачів" є майданчиком вільної журналістики та не модерується редакцією. Користувачі самостійно завантажують свої матеріали на сайт. Редакція не поділяє позицію блогерів та не відповідає за достовірність викладених ними фактів.