Тільки факти! Замовна кремлівська пропагандистська стаття на korrespondent.net

2 апреля 2011, 13:05
Фінансист, юрист
0
1081

Про статтю "Modern Tokyo Times: Русский как второй государственный язык в Украине" і низький рівень журналістики на Кореспонденті

01 квітня Кореспондент опублікував статтю "Modern Tokyo Times: Русский как второй государственный язык в Украине" http://korrespondent.net/worldabus/1202538-modern-tokyo-times-russkij-kak-vtoroj-gosudarstvennyj-yazyk-v-ukraine
 
Звертаюсь до авторського колективу Кореспондента:
Ви просто скопіювали переклад статті із inosmi.ru
Вам не встидно публікувати цю явно заказушну і проплачену статтю відділами пропаганди РФ?
Факти: 
1. Modern Tokyo Times - ніде і нікому не відомий сайт, а не газета.
2. САЙТУ 1 місяць!!!!
3. На сайті сумарно можливо набереться із 30-40 статтей.
4. Про Україну - статтей більше ніж про Японію. Актуальні теми на сайті - Кавказ, візит Путіна в Сербію.

І ця стаття отримала уже більше 300 коментаріїв і 2 дні провисіла на 1-й сторінці Кореспондента
Передруковуєте ПРОПАГАНДУ під видом іноземної аналітики...
ЗАПИТАННЯ: це і справді була заказуха чи просто рівень журналістики у вас такий?
Рубрика "Я - Корреспондент" является площадкой свободной журналистики и не модерируется редакцией. Пользователи самостоятельно загружают свои материалы на сайт. Редакция не разделяет позицию блогеров и не отвечает за достоверность изложенных ими фактов.
РАЗДЕЛ: Пользователи
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.